Home » , » Легендарниот Алан Хјустон се враќа на терените ?

Легендарниот Алан Хјустон се враќа на терените ?

Written By Anonymous on 11.9.12 | 12:03


Легендарниот играч на Њу Јорк Никс, Алан Хјустон најверојатно ќе се врати на кошаркарските терени, но зависи само од еден телефонски повик.

“Јас бев на пат накај Мајами, кога одеднаш на телефонот го видов бројот на Алан Хјустон. Јас играв со Хјустон  4 сезони во Њу Јорк Никс, па сега изгледа желбата му се има вратено, но онака, колку  да седи на клупата и да помага на помладите играчи. Тогаш мене ми останува да теелфонирам  со тренерот Мајк Вудсон, па да очекуваме дека овс ќе биде голем кам-бек на кошаркарските терени “ – изјави Маркус Кемби.

Кемби играше со Алан Хјустон од 1998-2001 година, и беа заедно во тимот во 1999 година кога играа во големото НБА финале, додека во првата плејоф рунда ги поминаа најголемите конкуренти за титулата а тоа беше тимот на Мајами Хит. Ачан Хјустон во неговата НБА кариера  просечно постигнуваше по 14,5 поени и 2 асистенции по натпревар.

0 comments:

Post a Comment