Home » , » Рејжон Рондо ги застапуваше GQ за време на модната недела

Рејжон Рондо ги застапуваше GQ за време на модната недела

Written By Anonymous on 8.9.12 | 23:27


За време на плејофот Рондо привлекуваше внимание со неговиот интересен избор на облека. Може да се каже дека неговиот стил на облекување претставуваше тема на разговор исто како што е и неговата игра.

Тој оваа недела беше застапник на GQ Magazine во Њу Јорк. Случајно или не,се погоди да биде модна недела во Њу Јорк. Еве го неговиот коментар преку неговиот PR:

“Ми се допаѓа како се одвиваат работите досега и многу ми е забавно. Сеуште сум нов во ова. Јас сум скромен. Се што треба ќе да напраам за GQ, па макар да носам и кафиња. Во мојот живот не сум правел вакви работи . Па така да интересно ми е.”

Во престојната модна недела Рондо освен што има должност да биде облечен во ЈC Penny, тој исто така ќе прави интервјуа, ќе критикува и ќе споделува постови .

Исходот од ова ќе можеме да го видиме на почетокот на сезоната за време на прес конференциите.

0 comments:

Post a Comment