Home » , » Поранешен соиграч на Бајнам вели дека тој сака кошарка најмалку од се'

Поранешен соиграч на Бајнам вели дека тој сака кошарка најмалку од се'

Written By Unknown on 21.11.12 | 19:55

Работите за Ендру Бајнам не одат добро откако тој е член на Сиксерс.Тој сеуште не дебитирал за тимот благодарејќи на неговата повреда на коленото и тогаш кога сите го очекуваа неговто враќање, тогаш тој отиде на куглање и се повреди повторно.

Кога некој спортска ѕвезда неможе да се смести комфортно во нов град, тогаш медиумите ситуацијата ја прават уште потешка и трупаат непотребни работи над неа. Филаделфија не е воопшто различна од другите градови и можеби премногу го форсираат Бајнам фо Фили во однос на други спортисти.

За „Slam“ Магазинот Tзви Tверски го изнесе својот став за повредата на Бајнам:

Јас почнав да го истражувам „куглањето“ по малку и еден човек тоа го погоди многу, играч со кој Бајнам играл порано. Тој ми прати порака во која пишуваше:

“Јас не знам дали тоа е вистина (куглањето), но јас едно сигурно знам дека никогаш не сум запознал играч кој ја сака кошарката помалку од него. Овде највознемирувачки е... Јас не знам дали тоа му се допаѓа на Ендру. Од онаа што јас го знам е дека тој е добар играч, сепак.“

“Факт е дека јас тоа го слушнав од играч кој подолго време играл со Ендру, тоа ме наведе да размислувам што всушност се случува таму? Тоа не е тип на играч кој сака непотребно да притиска и да се напрега.“ - заврши Тверски.

Очигледно, размислувањето на играчот и мотивацијата да се врати на теренот се многу важни фактори во неговиот успех и тоа е нешто што фановите сакаат да го видат кога некој играч се вклопува во нов тим.

Добра вест за Бајнам е се што тој треба да направи е да игра кошарка на нивото од лани кога беше член на првиот тим на Ол-Старот. Само не очекувајте таква игра веднаш по неговото враќање, но ако продолжи со напoрно тренирање по закрепнувањето ќе биде само прашање на време кога ќе му се врти формата од лани

0 comments:

Post a Comment