Home » , » Брајант: “Јас сум крив, мене критикувајте ме!“

Брајант: “Јас сум крив, мене критикувајте ме!“

Written By Anonymous on 21.1.13 | 22:13


Кошаркарите на Лејкерси играат очајно оваа сезона, а последниот пораз го забележаа вчера од Торонто со резултат од 108-103, а одговорноста за катастрофалните резултати ја презеде најдобриот играч Коби Брајант.

Ѕвездата на тимот од Калифорнија смета дека тој треба да ја преземе одговорноста и дека тој треба да биде критикуван.

“Јас сум најголемиот виновник. Многу сум свесен за мојата одговорност за овој пораз. Имав многу лесни шутеви и морав да ги погодам. Сите сакаат да ја дознаат причината за нашиот лош учинок сезонава. Кој е крив? Спремен сум да прифатам била каква одговорност и била каква критика. Тоа е во зоната на мојата одговорност“,

вели Брајант.

Лејкерси се моментално 12.ти тим на Западот со 17 поеби и дури 23 порази.

0 comments:

Post a Comment